مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 12:162023-06-18حوادث

خریداران اموال دست دوم در اصفهان شناسنامه دار می شوند


حسین تُرکیان رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: یکی از جرایمی که امروز به دغدغه ای برای مردم و مسؤولان تبدیل شده جرم سرقت است به همین منظور با تدابیر فرمانده کل انتظامی کشور طرح های ضربتی مبارزه سارقان به ویژه مقابله با باندهای سرقت به صورت خاص و هدفمند از سال گذشته در دستور کار قرار گرفت.

وی سه عنصر سارق، اموال مسروقه و مالخر را به عنوان مثلث شوم جرم سرقت برشمرد و گفت: مالخران مهم ترین عامل ترغیب سارقان برای ارتکاب سرقت هستند، زیرا اگر سارق جایی را برای فروش اموال مسروقه نداشته باشد دست به سرقت نمی زند.

ترکیان با بیان اینکه معامله اموال مسروقه تحت هر عنوانی جرم است و برای این جرم نیز مجازات سنگینی پیش بینی شده گفت: پلمب واحد صنفی، لغو پروانه کسب و در صورت تکرار قرار گرفتن در لیست سیاه مجرمان از جمله تدابیری است که پلیس آگاهی برای برخورد با مالخران در دستور کار قرار داده است.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اجرای طرح های ویژه و ضربتی به منظور برخورد قاطع با مالخران خبر داد و عنوان کرد: به همین منظور طرح شناسنامه دار کردن صنوف خریدار اموال دست دوم هم در دستور کار قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خریداران اموال دست دوم در اصفهان شناسنامه دار می شوند

خریداران اموال دست دوم در اصفهان شناسنامه دار می شوند