مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 15:352023-06-20سياسي

دوران بی برقی را خاموش کردیم!


آب و برق یکی از صنایع بزرگ و مهم کشور محسوب می شود که ارتباط مستقیمی با سرمایه اجتماعی دارد.

صنعت آب وبرق از بخش های پیشران کشور بوده و شاید به همین دلیل است که چالش ها و مسائل مبتلابه آن اهمیت دوچندان پیدا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دولت سیزدهم در شرایطی این دو صنعت حیاتی و مهم را تحویل گرفت که به دلیل توسعه نیافتن ظرفیت ها، هر دو بخش با مسائل متعددی دست به گریبان بود، تنش گسترده آبی در شهرها و روستاها، حجم بالای طرح ها و پروژه های متوقف و نیمه تمام و خاموشی های گسترده برق در کشور، مدیریت ویژه ای را بر این نهاد مهم و حساس می طلبید.

تحت این شرایط علی اکبر محرابیان که سابقه مدیریت بر وزارت صنایع را در دولت های گذشته در کارنامه خود دارد، عهده دار مسئولیت وزارت نیرو شد.

اینکه در این مدت چه اقداماتی در این حوزه انجام شده و قرار است در آینده چه اتفاقاتی را شاهد باشیم در گفت وگوی جام جم با وزیر نیرو مورد بررسی قرار گرفته است: از فراز و نشیب هایی که وزارت نیرو طی دو سال گذشته داشته، آغاز کنیم.

در سال 1400 صنعت برق با مسأله خاموشی های گسترده روبه رو بود، کمی جزیی تر دراین باره توضیح دهید و این که چه تدابیری برای برون رفت از این شرایط اندیشیده شد؟ صنعت آب وبرق کشور از پرافتخارترین بخش های اقتصاد ایران محسوب می شود که در طول 40سال گذشته کارنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوران بی برقی را خاموش کردیم!

دوران بی برقی را خاموش کردیم!