مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 11:502023-06-21سياسي

نباید در برگزاری کنگره شهدای کرمانشاه به کاری کلیشه ای اکتفا کنیم


استاندار کرمانشاه با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای کرمانشاه در اردیبهشت سال آینده، گفت: نباید در برگزاری کنگره شهدا صرفا به انجام یک کار تصنعی و کلیشه ای اکتفا کنیم.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای کرمانشاه در اردیبهشت سال آینده، گفت: نباید در برگزاری کنگره شهدا صرفا به انجام یک کار تصنعی و کلیشه ای اکتفا کنیم.

محمد طیب صحرایی، امروز (31 خرداد) در جلسه هماهنگی آغاز برگزاری ویژه برنامه های کنگره ملی شهدای کرمانشاه با اشاره به برگزاری این کنگره در اردیبهشت سال آینده در کرمانشاه، گفت: باید تلاش کنیم تا برگزاری کنگره را در فضای جهادتبیین پیش ببریم.

صحرایی اظهار کرد: برای برگزاری مطلوب کنگره شهدای استان باید در وهله اول دست اندرکاران برگزاری این کنگره بر اهمیت برگزاری این کنگره در جهت نهاینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت واقف باشند، چون تنها در این صورت است که اثرگذاری برگزاری کنگره را در سطح استان شاهد خواهیم بود.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه قرار نیست در برگزاری کنگره شهدا صرفا به انجام یک کار تصنعی و کلیشه ای اکتفا کنیم، گفت: باید تلاش کنیم برگزاری کنگره شهدای استان در جهت نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت نقش اثرگذار داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید در برگزاری کنگره شهدای کرمانشاه به کاری کلیشه ای اکتفا کنیم

نباید در برگزاری کنگره شهدای کرمانشاه به کاری کلیشه ای اکتفا کنیم