مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 00:052023-06-10سياسي

وضعیت درمانی استان بوشهر مطلوب نیست


نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرایط درمانی در استان شرایط خوبی نیست گفت: از اولویت پیگیری های ما توسعه زیرساخت های درمانی است و برای آن که ضعف ها جبران شود باید طرحی داشته باشیم تا در یک بازه زمانی چهار ساله به وضعیت قابل قبولی برسیم.

- عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در گفتگو با خبرنگار فارس با اشاره به نقش هدایت گر و کمک کننده رسانه ها، اظهار داشت: به عنوان وکیل و وفادار مردم در مجلس برای رفع مسائل و مشکلات مردم با اولویت محرومین در جهت محرومیت زدایی به چیز دیگری فکر نمی کنم.

وی با اشاره به اینکه موضوع ته لنجی از مسائل مهم ساحل نشینان است، افزود: ساماندهی کالاهای همراه ملوان (ته لنجی) با دو فوریت از ناحیه دولت در مجلس مطرح شده که پس از ارجاع به کمیسیون امنیتی و اقتصادی امید می رود قانونی در این رابطه به تصویب برسد.

جمیری در خصوص بیمه ملوانان و صیادان گفت: در بودجه سال گذشته، رقمی 500 میلیارد تومانی برای آن پیشنهاد و مصوب شد تا این شغل ها در ردیف مشاغل سخت قرار گیرند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه بندر بوشهر با پیشینه تجاری که دارد استحقاقش بیش از چیزی است که در حال حاضر وجود دارد تصریح کرد: 2 سال پیش عمق کانال ورودی بندر بوشهر تا 10/5 متر افزایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت درمانی استان بوشهر مطلوب نیست

وضعیت درمانی استان بوشهر مطلوب نیست