مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 18:122023-05-31سياسي

مساجد چهارمحال و بختیاری پایگاه معرفت علوی می شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با میلاد امام رضا(ع) برنامه ریزی برای برپایی جشن و برنامه های فرهنگی در 76 مسجد ملقب به نام علی ابن ابی طالب(ع) و 39 مسجد ملقب به نام امام رضا(ع) به مناسبت عید غدیر کلید می خورد تا چراغ معرفت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام مهدی طاهری امروز در گردهمایی فعالان مساجد علی بن ابی طالب(ع) و علی بن موسی الرضا(ع) با عنوان مهمانی بزرگ غدیر گفت: همزمان با میلاد امام رضا(ع) برنامه ریزی برای برپایی جشن و برنامه های فرهنگی در 76 مسجد ملقب به نام علی ابن ابی طالب(ع) و 39 مسجد ملقب به نام امام رضا(ع) به مناسبت عید غدیر کلید می خورد تا چراغ معرفت علوی در این مساجد بیش از پیش روشن شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه جایگاه تعلیمی و عبادتی مساجد باید تقویت شود، خاطرنشان کرد: این مساجد می توانند با فرهنگ سازی و مشارکت همگانی پایگاه معارف غدیر و مهدویت شوند و فقط باید دانست که چگونه این معارف منتقل شود تا جذب و اثر همگانی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه برخی فرهنگ ها از جمله نذر کودکان برای ائمه و نام ائمه را بر فرزندان نهادن و خادمی اهل بیت(ع) کمرنگ شده است، اظهار داشت: یکی از مسیرها برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد چهارمحال و بختیاری پایگاه معرفت علوی می شود

مساجد چهارمحال و بختیاری پایگاه معرفت علوی می شود