مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 08:552023-06-12اجتماعي

اختلال در رفت و آمدهای دریایی جزایر غربی هرمزگان


کارشناس هواشناسی استان هرمزگان گفت: هواشناسی هرمزگان برای ساعات بعد از ظهر امروز در ارتفاعات استان ناپایداری جوی پیش بینی کرد.

- ایسنا/هرمزگان کارشناس هواشناسی استان هرمزگان گفت: هواشناسی هرمزگان برای ساعات بعد از ظهر امروز در ارتفاعات استان ناپایداری جوی پیش بینی کرد.

مرضیه سی سی پور در گفت و گو با ایسنا، افزود: امروز آسمان استان صاف تا کمی ابری است و در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات استان، رشد ابر و رگبار پراکنده باران و رعد و برق پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه احتمال سیلابی شدن موقت رودخانه های فصلی در منطقه بشاگرد وجود دارد، تصریح کرد: در جزایر خلیج فارس و مناطق ساحلی استان غبار محلی و مه صبحگاهی همراه با کاهش موقتی دید افقی و در ساعات بعد از ظهر افزایش سرعت باد پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: ضمن متلاطم بودن دریای عمان با بادهای جنوب شرقی، از ساعات ظهر در خلیج فارس و تنگه هرمز احتمال افزایش سرعت باد جنوب غربی وجود دارد.

سی سی پور اضافه کرد: از بعد از ظهر فردا سه شنبه 23 خرداد تا پایان هفته جاری دریا بویژه در خلیج فارس و تنگه هرمز با وزش بادهای نسبتاً شدید جنوب غربی - شمال غربی مواج می شود و احتمال اختلال در رفت و آمدهای دریایی در جزایر غربی استان دور از انتظار نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلال در رفت و آمدهای دریایی جزایر غربی هرمزگان

اختلال در رفت و آمدهای دریایی جزایر غربی هرمزگان