مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 07:502023-06-07سياسي

ارائه خدمات به خانواده های مشمول طرح جوانی جمعیت تداوم داشته باشد


ارائه خدمات به خانواده هایی که مشمول طرح جوانی جمعیت می شوند نباید فقط به زمان تولد کودکان محدود باشد، بلکه این خدمات باید به خانواده ها در مدارس و مراحل بعدی زندگی نیز ارائه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، محمد کرمی در جلسه جوانی جمعیت با تسلیت فرارسیدن ایام ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و شهدای حادثه پانزده خرداد اظهار داشت: بنیانگذار کبیر انقلاب با اراده و باور قوی وارد میدان مبارزه شدند و با همراهی ملت ایران در برابر مستکبران جهان ایستاداند و به پیروزی رسیدند لذا ما نیز در انجام کارها باید با اراده و باور قوی وارد میدان شویم.

محمد کرمی در ادامه با اشاره به اجرای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سطح کشور بیان داشت: موضوع جوانی جمعیت اهمیت ویژه ای دارد که برنامه ریزی ، اجرا و پیگیری های مناسبی در این زمینه صورت گرفته است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه اهمیت طرح جوانی جمعیت تصریح کرد: مسئولان باید شرایط لازم و تسهیلات مطرح شده در این طرح را پیگیری و اجرا کنند.

استاندار با تاکید بر توجه ویژه به نوجوانان و جوانان به عنوان سرمایه های اصلی استان اذعان کرد: ایجاد تعاونی های دانش بنیان با همکاری دستگاه های اجرایی؛ جهادکشاورزی، صنعت و معدن، و بنیاد مسکن در راستای مهارت آموزی و آینده نگری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات به خانواده های مشمول طرح جوانی جمعیت تداوم داشته باشد

ارائه خدمات به خانواده های مشمول طرح جوانی جمعیت تداوم داشته باشد