مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 08:002023-06-19ورزشي

3 هیات ورزشی پُر حاشیه کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند


معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه از تعیین تکلیف سه هیات ورزشی پرحاشیه کرمانشاه تا ظرف یک ماه آینده خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه از تعیین تکلیف سه هیات ورزشی پرحاشیه کرمانشاه تا ظرف یک ماه آینده خبر داد.

فرهمند سال افزون در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه در حال حاضر هفت هیات ورزشی کرمانشاه با سرپرستی اداره می شود، اظهار کرد: تنیس خاکی، تیراندازی، سه گانه، موتورسواری، ورزش های رزمی، ورزش نابینایان و کم بینایان و انجمن های ورزشی هیات هایی هستند که هم اکنون با سرپرست اداره می شوند.

وی در پاسخ به سئوالی در خصوص به حاشیه رفتن تعدادی از این هیات های ورزشی همچون هیات تنیس خاکی و سه گانه در دوره سرپرستی، گفت: دوره ریاست هیات تنیس کرمانشاه آبان سال گذشته به پایان رسید و طی ماه های گذشته وارد برخی حواشی شده که طبق برنامه ریزی انجام شده انتخابات آن ششم تیر برگزار خواهد شد.

معاون ورزش و جوانان استان درخصوص هیات سه گانه هم اظهار کرد: دوره ریاست این هیات هم آذر ماه سال گذشته به پایان رسیده و طی هفته های قبل ثبت نام از کاندیداها انجام شده و سه نفر ثبت نام کرده اند.

وی با بیان اینکه فرآیند تایید کاندیداها در حال انجام است، عنوان کرد: تلاش می شود نهایتا ظرف 20 روز آینده هم این هیات تعیین تکلیف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 هیات ورزشی پُر حاشیه کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند

3 هیات ورزشی پُر حاشیه کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند