مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 22:002023-06-02اقتصادي

صادرات 25 میلیون دلاری صنایع دستی همدان


معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان گفت: صنایع دستی این استان طی یک سال گذشته به ارزش 25 میلیون دلار به کشورهای خارجی صادر شده است.

- ایسنا/همدان معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان گفت: صنایع دستی این استان طی یک سال گذشته به ارزش 25 میلیون دلار به کشورهای خارجی صادر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی همدان، محمدرضا خلجی اظهار کرد: صنایع دستی همدان از جمله چرم، مبل منبت و مرواربافی به کشورهای آذربایجان، ترکیه و ارمنستان صادر می شود همچنین کشور عراق از بازارهای مهم صنایع دستی استان همدان در حوزه سفال سرامیک است.

وی در ادامه با اشاره به حضور فعال صنایع دستی این استان در نمایشگاه های مختلف طی یک سال اخیر گفت: همراه با 242 هنرمند مطرح استان، حضور در بیش از 16 نمایشگاه را طی این مدت تجربه کرده ایم و تیرماه امسال نیز همدان میزبان هنرمندان کشور در هفدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی خواهد بود.

خلجی با اشاره به رویکرد حمایتی از هنرمندان صنایع دستی استان همدان بیان کرد: در همین راستا، سال گذشته در بخش مشاغل خانگی 10 میلیارد و 570 میلیون تومان تسهیلات به 250 طرح پرداخت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 25 میلیون دلاری صنایع دستی همدان

صادرات 25 میلیون دلاری صنایع دستی همدان