مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 00:002023-06-01سياسي

صید ماهی حلوا سفید در بوشهر ممنوع شد


معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان بوشهر گفت: صید ماهی حلوا سفید در استان بوشهر ممنوع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، بیژن ساسانی پور معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان بوشهر شب گذشته در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان بوشهر در حوزه صید و صیادید ارای ظرفیت های بسیار زیادی است و افراد متعددی در این استان در این عرصه مشغول به فعالیت هستند.

  وی حفظ ذخایر ماهی و حفاظت از زیستگاه های آنها را یک اولویت مهم دانست و بیان کرد: به همین منظور اقدامات حفاظتی و برخی محدودیت ها در برخی ایام سال اعمال می شود.

  معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان بوشهر جلوگیری از صید در برخی از ایام را یکی از اقدامات دانست و اضافه کرد: پژوهشگران فصل تخم ریزی ماهی حلوا سفید را در اواخر نیمه نخست خردادماه تعیین کرده اند.

  وی با اشاره به ممنوعیت 45 روزه برای صید ماهی حلوا سفید تاکید کرد: صید ماهی حلوا سفید از 11 خرداد در زیستگاه این نوع آبزیان در استان بوشهر برای کمک به حفظ ذخایر آن تا اواخر تیر ممنوع است.

  ساسانی پور تصریح کرد: تخم ریزی گونه های مختلف آبزیان متفاوت است که بر اساس زمان تخم ریزی آنها در راستای حفظ ذخایر ماهی و حفاظت از زیستگاه های آنها صید آبزیان بعد از پایان تخم ریزی اعلام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صید ماهی حلوا سفید در بوشهر ممنوع شد

صید ماهی حلوا سفید در بوشهر ممنوع شد