مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 14:402023-06-08سياسي

کمک 250 میلیارد تومانی خیران در حوزه سلامت


نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به افزایش 80درصدی کمک خیرین در حوزه سلامت نسبت به سال قبل، گفت: اعطای رقم 250 میلیارد تومانی توسط خیرین سلامت در مازندران در سال جاری جای قدردانی دارد.

- ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به افزایش 80درصدی کمک خیرین در حوزه سلامت نسبت به سال قبل، گفت: اعطای رقم 250 میلیارد تومانی توسط خیرین سلامت در مازندران در سال جاری جای قدردانی دارد.

آیت الله محمدباقر محمدی لایینی امروز در دیدار با حسینعلی شهریاری دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور و رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، ضمن قدردانی از همه کسانی که در مسیر سلامت مردم خدمات ارائه می کنند، اظهار کرد: همچنین از جامعه خیرین که نسبت به اعطای رقم 250 میلیارد تومانی اقدام کردند و با افزایش 80 درصدی نسبت به سال گذشته همراه بود تشکر می کنم.

وی جامعه خیرین را فرصت دانست و افزود: هنوز اطلاع رسانی درست در حوزه خیرین سلامت انجام نگرفته، جامعه خیرین استان قطعا بیش از اینهاست، باید اطلاع رسانی بیشتر و بهتری صورت بگیرد و ابعاد مشکلات ما در حوزه سلامت، درمان و بهداشت هم تبیین شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه حوزه آموزش نباید مغفول واقع شود، ادامه داد: تکمیل دانشکده های نیمه کاره از جمله موارد مهم برای جلب خیرین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 250 میلیارد تومانی خیران در حوزه سلامت

کمک 250 میلیارد تومانی خیران در حوزه سلامت