مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 19:202023-06-05حوادث

تداوم جست وجوی پاراگلایدرسوار مفقودی در دماوند با مشارکت 200 نفر


معاون عملیات سازمان امدادونجات هلال احمر با اشاره به تداوم عملیات جست وجوی پاراگلایدرسوار مفقود شده در دماوند در روز سوم حادثه، گفت: 17 تیم امدادی هلال احمر از راه های زمینی و هوایی در حال جست وجوی این فرد هستند و تیم های هیات کوهنوردی و مردمی نیز در عملیات جست وجو مشارکت دارند.

- معاون عملیات سازمان امدادونجات هلال احمر با اشاره به تداوم عملیات جست وجوی پاراگلایدرسوار مفقود شده در دماوند در روز سوم حادثه، گفت: 17 تیم امدادی هلال احمر از راه های زمینی و هوایی در حال جست وجوی این فرد هستند و تیم های هیات کوهنوردی و مردمی نیز در عملیات جست وجو مشارکت دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مرتضی مرادی پور گفت: روز 13 خردادماه حوالی ساعت 18 احتمال سقوط؛یک فروند پاراگلایدر در منطقه مشاء دماوند به سامانه 112 هلال احمر گزارش شد.

وی افزود: خلبان پاراگلایدر به همراه دو خلبان دیگر با وجود هشدارهای هواشناسی از امام زاده هاشم اقدام به پرواز کرده بودند که دوخلبان پرواز بی خطری را انجام دادند ولی یکی از پاراگلایدر سواران از ظهر روز 13 خرداد ناپدید شده است.

معاون عملیات سازمان امدادونجات ادامه داد: با توجه به اینکه موبایل پاراگلایدر سوار مفقودی بدون شارژ بوده و قبل از پرواز خاموش شده همچنین جی پی اس دستگاه پاراگلایدر مفقودی، خاموش بوده است، محل حادثه فرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم جست وجوی پاراگلایدرسوار مفقودی در دماوند با مشارکت 200 نفر

تداوم جست وجوی پاراگلایدرسوار مفقودی در دماوند با مشارکت 200 نفر