مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 14:002023-05-28سياسي

دریافت همزمان 6 درگاه پرداخت ممکن شد!


اگر شما هم صاحب یک کسب وکار اینترنتی هستید و یا در این حوزه فعالیت دارید، احتمالا حداقل یک بار با این سوال مواجه شده اید که کدام درگاه پرداخت اینترنتی برای وب سایت شما مناسب است؟ انتخاب درگاه پرداخت اینترنتی مناسب برای وب سایت، که علاوه بر تضمین سرعت و پایداری، زیرساخت مناسبی نیز داشته باشد دغدغه ی همه ی کسب وکارهاست، اما حتی درگاه های پرداخت پرطرفدار نیز ممکن است امکانات جانبی مانند تسویه حساب سریع و یا برخی از سرویس های کاربردی مورد نیاز شما را ارائه ندهد.

اما با دریافت 6 درگاه پرداخت به صورت همزمان، همراه با مجموعه ای از سرویس های پرداختی و مالی، دیگر جای نگرانی نیست! کسب وکارها درگاه کدام شرکت را ترجیح می دهند؟ در حال حاضر درگاه های پرداخت به پرداخت ملت، آپ، سامان، سپهر، سداد و ایران کیش کیفیت مطلوبی دارند و پرطرفدار هستند.

اما حتی این درگاه های پرداخت هم ممکن است به دلیل مشکلات زیرساختی دچار اختلال، افت سرعت و کیفیت و یا اختلال در مواردی مانند تسویه تراکنش ها شوند و از آنجا که ثانیه ها برای کسب وکارهای اینترنتی حیاتی و ضروری هستن، بسیار حائز اهمیت است که به یک درگاه پرداخت اکتفا نکنید و همواره یک درگاه جایگزین و پشتیبان داشته باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت همزمان 6 درگاه پرداخت ممکن شد!

دریافت همزمان 6 درگاه پرداخت ممکن شد!