مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 17:002023-06-21اقتصادي

10 درصد تعاونی های فعال کشور تعاونی های زنان هستند


رییس کمیسیون بانوان اتاق تعاون ایران با تشریح جزییات برگزاری نخستین کنگره ملی بانوان ایرانی گفت: 10 درصد تعاونی های فعال کشور و معادل 9800 تعاونی را تعاونی های زنان به خود اختصاص داده اند.

- رییس کمیسیون بانوان اتاق تعاون ایران با تشریح جزییات برگزاری نخستین کنگره ملی بانوان ایرانی گفت: 10 درصد تعاونی های فعال کشور و معادل 9800 تعاونی را تعاونی های زنان به خود اختصاص داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خاطره استاد رضایی در نشست تشریح برگزاری نخستین کنگره ملی بانوان ایرانی اظهار کرد: این کنگره با محوریت تعاون و مسئولیت اجتماعی در راستای اجرای سند توسعه بخش تعاون و با هدف افزایش و اعتلای سهم مشارکت اقتصادی بانوان در پویایی اقتصادی، توسعه پایدار و شبکه سازی 25 مرداد ماه در تهران برگزار می شود.

وی با بیان اینکه زنان به لحاظ کمی و کیفی ظرفیت مهمی از جمعیت کشور را تشکیل داده و در عرصه اقتصادی و فعالیت های اجتماعی و تربیت و پرورش نسل آینده ساز نقش ویژه ای ایفا می کنند، افزود: از این رو به منظور ارتقاء و متناسب سازی شرایط ورود به عرصه اجتماعی، افزایش نرخ مشارکت اقتصادی و حفظ جایگاه قدرت بانوان ایرانی و مسلمان شایسته است که در صدر تمام برنامه ریزی های مربوط به این قشر نگاه جامع توأم با حفظ کرامت و اصالت جنسیت و هویت فردی و خانوادگی و اجتماعی صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 درصد تعاونی های فعال کشور تعاونی های زنان هستند

10 درصد تعاونی های فعال کشور تعاونی های زنان هستند