مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 21:312023-06-04اقتصادي

30 هکتار از باغات زیتون و پسته کرمانشاه در آتش سوخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سطح زیر کشت محصول زیتون در شهرستان دالاهو 557 هکتار و کلا در منطقه ریجاب و عمدتا در روستای زرده کشت شده است، در منطقه ریجاب 4 مورد کارگاه حرفه ای فرآوری زیتون وجود دارد و یک کارخانه نیز در شهرک صنعتی دالاهو احداث شده است.

خبری مبنی بر آتش سوزی در 30 هکتار از باغات زیتون و پسته دالاهو توسط جهاد کشاورزی این شهرستان منتشر شد که برآوردهای اولیه حاکی از زیان 32 میلیارد تومانی است، جلیلیان سرپرست فرمانداری دالاهو در این رابطه، اظهار کرد: این آتش سوزی روز گذشته اتفاق افتاد که پس از اطلاع از وقوع آن فراخوان های لازم برای حضور نیروهای امدادی صادر شد و نیروها به منظور خاموش کردن آتش به سرعت به منطقه اعزام شدند.

وی اظهار کرد: این آتش سوزی با تلاش دستگاه های امدادی و مدیریت بحران دالاهو و مشارکت بسیار خوب اهالی منطقه مهار و از سرایت آتش به سایر باغات جلوگیری شد.

جلیلیان با بیان اینکه علت این آتش سوزی در دست بررسی است، از تمام گردشگران خواست تا از روشن کردن آتش در طبیعت با توجه به پوشش گیاهی منطقه خودداری کرده و نکات ایمنی را را رعایت کنند تا شاهد حوادث جبران ناپذیر به طبیعت و تخریب منطقه نباشیم.

*5 هکتار از مزارع گندم  آبی گیلانغرب طعمه حریق شد جبار ولی پور، مدیر جهاد کشاورزی گیلانغرب با بیان اینک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 هکتار از باغات زیتون و پسته کرمانشاه در آتش سوخت

30 هکتار از باغات زیتون و پسته کرمانشاه در آتش سوخت