مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 10:552023-06-12سياسي

دانشکده هوش مصنوعی در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد تاسیس می شود


رییس دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال وبختیاری گفت: تأسیس دانشکده هوش مصنوعی در دانشگاه آزاد اسلامی استان در دستور کار قرار دارد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال وبختیاری گفت: تأسیس دانشکده هوش مصنوعی در دانشگاه آزاد اسلامی استان در دستور کار قرار دارد.

ابراهیم رحیمی، 22 خردادماه در پیش نشست همایش بین المللی اندیشه های قرآنی مقام معظم رهبری و افتتاحیه یازدهمین دوره ضیافت اندیشه اساتید با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب یک کنشگر سیاسی اجتماعی، دانشمند، سیاستمدار، فیلسوف و به طور اخص ایده پرداز توانمند و قدرتمند جهان هستند، اظهار کرد: ایشان در حیطه های مختلفی از علم ورود دارند و راهبری حرکت کشور در ساحت های گوناگون علوم تجربی، فناوری، علوم انسانی و .

را به خوبی انجام می دهند.

وی به تشریح عملکرد و وضعیت دانشگاه آزاد اسلامی استان در زمینه های مختلف پرداخت و افزود: 11 هزار دانشجو یعنی 37 درصد دانشجویان استان در پنج واحد و پردیس دانشگاهی در شهرکرد، بروجن، فارسان، لردگان و اردل در رشته ها و مقاطع مختلف تحصیلی مشغول تحصیلند.

رحیمی بیان کرد: 140 رشته جدید در دانشگاه آزاد اسلامی دایر شده که 30 رشته مربوط به دو سال گذشته است و رشد دانشجو نیز در دو سال اخیر تا 30 درصد بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشکده هوش مصنوعی در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد تاسیس می شود

دانشکده هوش مصنوعی در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد تاسیس می شود