مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 12:052023-06-12اقتصادي

ظرفیت بالای توسعه گردشگری روستایی در البرز


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز با بیان اینکه ارائه طرح های ارزشمند و برنامه ریزی مدون لازمه جذب اعتبارات گفت: ظرفیت توسعه گردشگری روستایی در البرز بالا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست تخصصی بررسی روند تسهیل حمایت از تأسیسات گردشگری و هنرمندان صنایع دستی استان البرز ظهر دوشنبه با حضور رحیم خاکی مدیرکل میراث فرهنگی، فرزاد قدوسی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری، رضا جعفری مدیرکل امور اقتصادی و دارایی، عبدالله دارایی مدیر کل کار و رفاه اجتماعی و علیرضا دبیری رییس صندوق کارآفرینی امید البرز برگزار و راهکارهای جذب تسهیلات در حوزه تبصره 16 و 18 از سال های 1400 تا 1402 و تسهیلات سفر رییس جمهوری بررسی شد.

رضا جعفری در این نشست اظهار کرد: اکنون فرصت جذب 68 میلیارد ریال سهم استان البرز از اعتبارات تبصره 18 وجود دارد که با توجه به شرایط موجود بهترین محل هزینه کرد و جذب این اعتبارات از طریق صنایع دستی است.

وی با اشاره به اینکه افق جدیدی با تغییرات مدیریتی در زمینه میراث فرهنگی در استان پدیدار شده است، اظهار کرد: وجود برنامه ریزی و طرح های بزرگ و شایسته در زمینه میراث فرهنگی از سوی مدیریت جدید انگیزه برای جذب این اعتبارات را فراهم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت بالای توسعه گردشگری روستایی در البرز

ظرفیت بالای توسعه گردشگری روستایی در البرز