مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 12:502023-06-11اجتماعي

16 محله تبریز با کمبود فضای کتابخانه مواجه هستند


مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی، با بیان اینکه بیشترین خواسته و مطالبه این نهاد از شهرداری واگذاری زمین برای ساخت کتابخانه است، گفت: - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی، با بیان اینکه بیشترین خواسته و مطالبه این نهاد از شهرداری واگذاری زمین برای ساخت کتابخانه است، گفت: 16 محله این شهر با کمبود فضای کتابخانه مواجه بوده و در صورت تامین اعتبار مورد نیاز می توان در این محله ها کتابخانه احداث کرد.

اسد بابایی، یکشنبه 21 خردادماه، در جلسه شورای شهر تبریز، با اشاره به اینکه در تبریز 31 کتابخانه عمومی وجود دارد، افزود: شهرک های جدید تبریز مانند نصر و مرزداران کتابخانه عمومی ندارند و تخصیص نیم درصد درآمد شهرداری ها به کتابخانه موجب توسعه فرهنگی شهر می شود.

وی با بیان اینکه در چند منطقه از تبریز به نسبت دیگر نقاط شهر، کتابخانه کمتری وجود دارد، اظهار کرد: دو کتابخانه سیار در مناطق حاشیه نشین تبریز فعالیت می کند به طوری که در طول هفته به 18 محله از تبریز خدمات ارایه می دهد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی با اشاره به افزایش بیش از یک برابری اعضای کتابخانه های عمومی تبریز گفت: تعداد اعضای کتابخانه های عمومی شهر در یکسال گذشته از 25 هزار نفر به 53 هزار نفر و اعضای کتابخانه های عمومی استان ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 محله تبریز با کمبود فضای کتابخانه مواجه هستند

16 محله تبریز با کمبود فضای کتابخانه مواجه هستند