مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 14:402023-06-17اقتصادي

153 ردیف کالای متروکه از انبارهای بندر گناوه تعیین تکلیف شد


رییس اداره بندر و دریانوردی گناوه گفت: 153 ردیف کالای متروکه از انبارهای بندر گناوه پس از تعیین تکلیف تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کیامرث جوکار ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این 153 قلم کالا هر کدام به میزان متفاوتی از یک تا چند ده کارتن بودند که پس از ماه ها پیگیری نسبت به تعیین تکلیف آنها اقدام شد.

رییس اداره بندر و دریانوردی گناوه بیان کرد: همچنین 35 ردیف از کالاهای موجود در انبارهای بندر گناوه که تاریخ گذشته و غیرقابل مصرف بودند امروز در حضور دادستان شهرستان امحاء شدند.

وی تصریح کرد: در این راستا از همکاری و مساعدت دادستان، مدیرکل گمرک گناوه، مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان و معاون بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برای سرعت بخشی به روند تعیین تکلیف کالاهای متروکه بندر گناوه با قدمت یک تا 10 ساله نهایت قدردانی را داریم.

جوکار افزود: تسهیل در فعالیت تجار و بازرگانان در اولویت نخست اداره بندر و گناوه است که بر همین اساس تمام ظرفیت ها برای خدمات رسانی شایسته به جامعه هدف بکارگیری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

153 ردیف کالای متروکه از انبارهای بندر گناوه تعیین تکلیف شد

153 ردیف کالای متروکه از انبارهای بندر گناوه تعیین تکلیف شد