مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 03:052023-06-07حوادث

296 کیلوگرم مواد مخدر در عسلویه زمین گیر شد


فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف یک دستگاه خودرو تریلی و کشف 296 کیلوگرم مواد مخدر تریاک و حشیش در شهرستان عسلویه خبر داد.

- سردار حیدر سوسنی فرمانده انتظامی استان بوشهر شب گذشته در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید مصطفی خمینی شهرستان عسلویه حسب اخبار واصله و اقدامات اطلاعاتی از جابجایی محموله بزرگ مواد مخدر مطلع شده که موضوع در دستور کار قرار گرفت.

  وی افزود: با رصد دقیق محور ورودی استان، خودروی کامیون کشنده ولوو مورد نظر شناسایی و توقیف شد که به منظور بررسی بیشتر به مقر انتظامی انتقال یافت.

  سردار سوسنی تصریح کرد: مأموران در بررسی دقیق 108 کیلوگرم تریاک و مقدار 188 کیلوگرم حشیش که به صورت ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود کشف کردند.

  فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه در این راستا دو نفر متهم دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند، گفت: برخورد با سوداگران را به صورت جدی در دستور کار داریم.

  وی افزود: از اولویت های فراجا در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، مقابله با قاچاق مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ است که در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

  سردار سوسنی افزود: از شهروندان نیز می خواهیم اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت های 110 به پلیس اطلاع ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

296 کیلوگرم مواد مخدر در عسلویه زمین گیر شد

296 کیلوگرم مواد مخدر در عسلویه زمین گیر شد