مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 12:352023-05-29اقتصادي

خواسته نانوایان همدانی در تجمع دیروز چه بود؟


معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان با بیان اینکه نانوایان باید براساس سامانه «نانی نو» کار کنند، گفت: سامانه «نانی نو» سامانه خوبی در راستای ساماندهی نانوایی هاست اما اشکالاتی هم دارد که باید رفع شود.

- ایسنا/همدان معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان با بیان اینکه نانوایان باید براساس سامانه نانی نو کار کنند، گفت: سامانه نانی نو سامانه خوبی در راستای ساماندهی نانوایی هاست اما اشکالاتی هم دارد که باید رفع شود.

اسدالله ربانی مهر در گفت وگو با ایسنا، درباره تجمع روز گذشته نانوایان در مقابل فرمانداری همدان، اظهار کرد: یکی از درخواست هایی که نانوایان داشتند، افزایش قیمت نان بود که این موضوع کشوری بوده و در حوزه اختیارات استان نیست.

وی با اشاره به انتقاد نانوایان از سامانه نانی نو ، تصریح کرد: نانوایان ادعا داشتند که سامانه نانی نو باعث کاهش سهمیه آرد نانوایان همدان شده است در حالیکه نانوایان باید براساس این سامانه کار کرده و سهمیه دریافت کنند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان خاطرنشان کرد: سامانه نانی نو برای شفاف سازی و جلوگیری از قاچاق آرد طراحی شده است که امکان رصد نانوایی ها را دارد البته دارای اشکالاتی هم هست که باید رفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواسته نانوایان همدانی در تجمع دیروز چه بود؟

خواسته نانوایان همدانی در تجمع دیروز چه بود؟