مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 07:152023-06-20سياسي

نقد هزینه بی ضرورت در شاهرود/ شهرانسان محور پشت چراغ قرمز ایستاد


جمعیت دیده بان طبیعت ضمن صدور بیانیه ای نسبت به هزینه کرد برخی پروژه های غیر ضروری از بیت المال واکنش نشان داد و خواستار ورود مسئولان استان سمنان و شهرستان شاهرود به این امر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ارسال شده، ضمن انتقاد برخی هزینه های غیر ضروری از بیت المال در مدیریت شهری شاهرود نوشت: جمعیت دیدبان طبیعت شاهرود یک تشکل مردم نهاد زیست محیطی و مدنی است که در بیش از دو دهه فعالیت اجتماعی خود همواره کوشیده است با تکیه بر نظرات کارشناسی و دوری از هیجان و تندروی، با پرهیز از سیاست زدگی یا روابط جناحی، با حفظ فاصله لازم از اصحاب قدرت وبا حفظ جایگاه خود در میان مردم، تنها و تنها بر اساس مصالح عمومی و منافع ملی گام بردارد و با صراحت و شفافیت موضعگیری نماید.

در این بیانیه آمده است: 17 سال قبل پرچم مخالفت با احداث جاده جدید شاهرود -- علی آباد و تخریب هزاران هکتار جنگل هیرکانی در ابر را برافراشتیم که با حمایت مردم طبیعت دوست شاهرود به ثمر نشست و حتی توانستیم جنگل ابر را به منطقه حفاظت شده ارتقا بخشیم.

چندسال پس از آن، در برابر تخریب گسترده کوهستان شاهوار توسط معدن بوکسیت برخاستیم و با همراهی همه تشکل ها و مردم طبیعت دوست شاهرود، پویش مردمی نجات شاهوار را بنیان نهادیم که سرانجام به تعطیلی معدن بوکسیت انجامید و تا ابطال پروانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقد هزینه بی ضرورت در شاهرود/ شهرانسان محور پشت چراغ قرمز ایستاد

نقد هزینه بی ضرورت در شاهرود/ شهرانسان محور پشت چراغ قرمز ایستاد