مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 09:002023-06-14سياسي

جذب 80 درصدی فناوران در شرکت ها در طرح امریه دانش بنیان


معاون توسعه شرکت های دانش بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: با اجرای طرح امریه دانش بنیان،80 درصد از افراد شرکت کننده در این طرح جذب شرکت های دانش بنیان شدند.

- معاون توسعه شرکت های دانش بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: با اجرای طرح امریه دانش بنیان،80 درصد از افراد شرکت کننده در این طرح جذب شرکت های دانش بنیان شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر رضا اسدی فرد دربرگزار شد، با اشاره به برنامه ها و طرح های معاونت علمی ریاست جمهوری برای شکل گیری، رشد و توسعه شرکت های دانش بنیان، افزود: در سال گذشته با توجه به شعار سال، تلاش شد تا تعداد شرکت های دانش بنیان رشد فزاینده ای بیابند؛ از این رو اولین گام ما تسهیل در روند فرآیند ارزیابی و تایید این شرکت ها بوده است.

وی ادامه داد: با بازبینی که در فرآیند ارزیابی این شرکت ها کردیم، این فرایند 100 روزه به 40 روز کاهش یافت، ولی مساله اصلی در این ارزیابی ها این بود که شرکت های جدیدی ایجاد شوند.

اسدی فرد اضافه کرد: از تعداد 8600 شرکت دانش بنیانی که ایجاد شده است، 50 درصد آنها قبل از تصویب قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان ایجاد شده بودند و بعد از تصویب این قانون، برچسب دانش بنیانی به آنها زده شد و 50 درصد مابقی در طی 10 سال اخیر ایجاد شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 80 درصدی فناوران در شرکت ها در طرح امریه دانش بنیان

جذب 80 درصدی فناوران در شرکت ها در طرح امریه دانش بنیان