مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 19:252023-06-04ورزشي

ماجدی: تیم ملی نوجوانان شرایط خاصی دارد/ همه کشورها در حال پیشرفت هستند


رییس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی جوانان ما شرایط خاصی دارد و باید استعدادیابی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، میرشاد ماجدی در خصوص اعزام تیم ملی نوجوانان به رقابت های قهرمانی آسیا اظهار داشت: پیش از اینکه بخواهم در خصوص تیم ملی نوجوانان صحبت کنم، باید مسئله ای را که بسیار مهم است بیان کنم.

کمیته استعدادیابی و کمیته جوانان در رده های سنی مختلف هم در دختران و هم در پسران در یک سال و نیم اخیر استعدادیابی های زیادی را انجام داده است که یکی از نتایج آنها تیم زیر 20 سال فوتبال کشورمان بود که در مسابقات ازبکستان در مرحله گروهی پیروز شدند اما در یک چهارم نهایی نتوانستند نتایج دلخواهمان را کسب کنند، اما خوشحال هستیم که رسالت خودمان که پشتوانه سازی برای تیم های ملی و رسیدن به المپیک است را به خوبی انجام دادیم.

شما نگاه کنید چند بازیکن از تیم جوانان به اردوی تیم بزرگسالان توسط سرمربی دعوت شدند که چند تن از آنها لژیونر شدند و من و همکارانم در کمیته جوانان به خوبی کارمان را انجام دادیم.

ماجدی در خصوص تیم ملی نوجوانان هم گفت: همان طور که می دانیم نوجوانان ما امروز آخرین تمرین خود را در تهران انجام خواهند داد و حدود 10 روز قبل از مسابقات با توجه به تطابق بیولوژیکی و هماهنگی های لازم برای حضور در مسابقات به کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجدی: تیم ملی نوجوانان شرایط خاصی دارد/ همه کشورها در حال پیشرفت هستند

ماجدی: تیم ملی نوجوانان شرایط خاصی دارد/ همه کشورها در حال پیشرفت هستند