مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 15:452023-06-18اقتصادي

دولت سیزدهم در کنار سیل زدگان است


دولت سیزدهم در کنار آسیب دیدگان سیل شمال استان اردبیل است و از مساعدت ها و همراهی ها غافل نخواهد بود.

- احمد وحیدی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: شرایط خوبی را در مناطق سیل زده شاهد نبودیم و درخواست اهالی برای تأمین لوازم خانگی و تدارک سرپناهی بود تا قبل از فرا رسیدن فصل سرما امکان بهره برداری از این واحدهای مسکونی فراهم آید.

وی تصریح کرد: بنیاد مسکن آواربرداری و اقدامات اولیه را با معرفی روستاییان خسارت دیده به بانک های عامل آغاز کرده تا با پرداخت تسهیلات کم بهره و بلاعوض ساخت واحدهای مسکونی روستایی آغاز شود.

وزیر کشور گفت: سیل یک ماه اخیر به بیش از 275 روستای استان اردبیل خسارت های 30 تا 80 درصد وارد کرده که عمده این خسارت ها در بخش های کشاورزی، مسکونی و نیازمندی های اولیه زندگی روستاییان بوده است.

وحیدی افزود: دستگاه های خدمات رسان از اولین ساعات وقوع سیل در منطقه حاضر شدند تا امدادرسانی را انجام و بخشی از آلام مردم را کاهش دهند.

وی با ابلاغ پیام تسلیت رییس جمهور و کابینه دولت سیزدهم برای خانواده های جان باخته سیل اخیر در مغان خاطرنشان کرد: در کنار جبران خسارت های بخش کشاورزی از طریق صندوق بیمه محصولات، ما نیز در روزهای اخیر 100 میلیارد تومان به استان اعتبار اولیه ابلاغ کردیم تا اقدامات جبرانی، کارهای امدادرسانی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم در کنار سیل زدگان است

دولت سیزدهم در کنار سیل زدگان است