مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 14:102023-05-31اقتصادي

در پی تکمیل زنجیره ارزش نخود در کرمانشاه هستیم


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: در پی تکمیل زنجیره ارزش نخود در استان به عنوان قطب تولید نخود در کشور هستیم.

- ایسنا/کرمانشاه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: در پی تکمیل زنجیره ارزش "نخود" در استان به عنوان قطب تولید نخود در کشور هستیم.

علی چاله چاله امروز(10 خرداد) در بازدید از نمایشگاه برپا شده در واحد تولیدکننده کنسرو نخود استان به عنوان یکی از برنامه های حاشیه ای جشنواره ملی نخود، با بیان اینکه استان کرمانشاه از نظر عملکرد و سطح زیرکشت نخود در کشور سرآمد است، گفت: کرمانشاه بزرگترین تولیدکننده نخود کشور است.

چاله چاله با اشاره به برنامه ریزی برای تکمیل زنجیره ارزش نخود در استان، گفت: در تلاشیم با تکمیل زنجیره ارزش نخود این محصول استراتژیک را اقتصادی کنیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری اولین جشنواره ملی نخود در کرمانشاه در روزهای اخیر با هدف حمایت از کشت و نیز تکمیل زنجیره ارزش نخود، گفت: در این جشنواره که از ششم خرداد ماه شروع و تاکنون ادامه داشته و برنامه های اصلی آن طی دو روز در روزهای هفتم و هشتم خرداد برگزار شد، همایش های علمی و تخصصی با موضوع نخود در استان برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در پی تکمیل زنجیره ارزش نخود در کرمانشاه هستیم

در پی تکمیل زنجیره ارزش نخود در کرمانشاه هستیم