مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 08:102023-06-18پزشكي

چرا نیابد قلنج خود را بشکنیم؟


متخصص ارتوپد دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با تاکید بر اینکه باز شدن عضله با صدای شکسته شدن قلنج همراه نیست،گفت:گول تبلیغات وحرکات عجیبی را که برای درمان گرفتگی عضلات در فضای مجازی منتشر می شود نخورید.

- جی پلاس ، محمدعلی اخوت پور متخصص ارتوپد با تاکید بر اینکه به هر تبلیغی که درفضای مجازی منتشر می شود اعتماد نکنید، اظهار کرد: ادعاهای درمانی که در فضای مجازی یا برخی مراکز غیر معتبر برای درمان مطرح می شود پایه و اساس علمی ندارد.

فارس نوشت؛ وی با اشاره به اینکه برخی افراد به دلیل طولانی شدن روند درمان یا عدم تمایل به مصرف دارو جذب تبلیغات فریب دهنده می شوند، هشدار داد: مراقب باشید و بدون تحقیق و بررسی به این افراد اعتماد نکنید.

متخصص ارتوپد دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با اشاره به این که گرفتگی عضلات یا اصطلاحا قلنج به دلیل وضعیت قرارگیری بدن و استفاده بی رویه از گوشی های هوشمند و سیستم های الکترونیکی تبدیل به معضلی شایع شده است، خاطرنشان کرد: زندگی پشت میزی مهمترین علت گرفتگی عضلات است.

کتراخوت پورتاکید کرد: تنها راه درمان قلنج مشورت با پزشک متخصص و انجام مداخلات دارویی و یا ماساژهای تخصصی توسط افراد مجرب علمی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا نیابد قلنج خود را بشکنیم؟

چرا نیابد قلنج خود را بشکنیم؟