مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 00:102023-06-06بين الملل

بزنی، می خوری! (گفت و شنود)


وقتی دشمنان ایران با تحریم های ظالمانه و استفاده از پادوهای کاسه لیس و اراذل و اوباش به جان و مال هموطنان ما تعرض می کنند و از شبکه های رسمی شان روش ساخت بمب دستی و قتل شهروندان ایرانی را آموزش می دهند و رسماً برای اغتشاشگران اسلحه و مهمات می فرستند، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها- کیهان نوشت: گفت: رونمایی از موشک هایپرسونیک فتاح بدجوری آمریکا و اروپا و رژیم صهیونیستی را به وحشت انداخته است.

گفتم: یادت هست که هواپیماهای اهدایی غرب به صدام مناطق مسکونی کشورمان را بمباران می کردند و ما تسلیحات موثری برای مقابله نداشتیم؟ حالا اما، تمامی منطقه و فرامنطقه زیر برد موشک های نقطه زن ما قرار دارد و مدت هاست که جرأت تعرض به ایران اسلامی را از آنها گرفته است.

گفت: وقتی دشمنان ایران با تحریم های غیرقانونی و ظالمانه و استفاده از پادوهای کاسه لیس و اراذل و اوباش به جان و مال هموطنان ما تعرض می کنند و از شبکه های رسمی خود روش ساخت بمب دستی و قتل شهروندان ایرانی را آموزش می دهند و رسماً برای اغتشاشگران اسلحه و مهمات می فرستند، چرا باید از انتقام ما در امان باشند؟! مگر مقابله به مثل حق قانونی ما نیست؟! گفتم: البته که هست.

نیروها و تأسیسات نظامی کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی در تیررس ما هستند و باید بدانند که جنایات آنها علیه مردم کشورمان بی پاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزنی، می خوری! (گفت و شنود)

بزنی، می خوری! (گفت و شنود)