مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 15:012023-06-18سياسي

بیش از 12 هزار نفر مجری برگزاری انتخابات در سمنان هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ظهر امروز در جلسه ستاد انتخابات صدا و سیمای مرکز سمنان که در سالن جلسات صدا و سیمای مرکز سمنان برگزار شد، با اشاره به سالروز برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در خرداد 1400 اظهار کرد: قطعاً 28 خردادماه، نماد مردم سالاری و نماد ایمان و امید در ایران اسلامی است و در این روز دولت سیزدهم با هدف ارتقای سرمایه های اجتماعی انتخاب شد.

ریواده با تأکید بر اینکه گفتمان دولت مردمی آیت الله رییسی، گفتمان ایران اسلامی است، بیان کرد: ایمان و امید 2 مفهوم دولت مردمی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به اینکه دستاوردها و خدمات دولت مردمی، باید برای مردم تبیین شود، گفت: راهبرد دولت سیزدهم مبتنی بر اقدام، تعریف و برنامه ریزی شده است و سفرهای استانی، برگزاری میزهای خدمت و .

با هدف گره گشایی از مشکلات مردم به انجام می رسد.

وی گفت: ما نیاز داریم تا کارهای پیوسته و مستمری را در حوزه فرهنگی و اجتماعی، به انجام برسانیم.

رییس ستاد انتخابات استان سمنان با قدردانی از صدا و سیمای مرکز سمنان به دلیل شکل دهی ستاد انتخابات در صدا و سیما، گفت: سیاست گذاری های حوزه تبیین با هدف تحقق اهداف راهبردهای چهارگانه انتخابات باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 12 هزار نفر مجری برگزاری انتخابات در سمنان هستند

بیش از 12 هزار نفر مجری برگزاری انتخابات در سمنان هستند