مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 11:342023-06-12اقتصادي

نهضت آسفالت راه های روستایی بهمیی از پهنوک تا آب الوان


مدیرکل راهداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تحولی بنیادین در بهسازی و روکش آسفالت جاده های شهرستان بهمیی ایجاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از پروژه های شهرستان بهمیی  اظهار کرد: روکش آسفالت محور لیکک ماغر به طول 2/5 کیلومتر با اعتبار 30 میلیارد ریال در حال اجرا بوده و در راستای رفاه حال کاربران جاده ای صورت می گیرد.

عابد محمدی گفت: در حوزه بخش سرآسیاب در روستای آب الوان به طول 1/5 کیلومتر روکش آسفالت صورت گرفت، در حوزه بخش ممبی شهرستان بهمیی قطعه اول محور بنه پیر به پهنوک به طول 5/5کیلومتر بهسازی و آسفالت با اعتباری بیش از 8/5 میلیارد ریال در حال اجراست این پروژه قطعه اول مسیر پهنوک بوده که امیدواریم در چند ماه آینده این مسیر به مرحله آسفالت برسد و مردم آن حوزه بتواند از راه مطلوب بهره مند شوند.

وی خاطر نشان کرد: از طرفی روکش آسفالت مسیر ممبی به سید صالح در حال اجراست  آسفالت این مسیر که از چند سال پیش از کیفیت خوبی برخودار نبود حال می توان از آن بعنوان یک خدمت خوب قلمداد کرد.

محمدی افزود: در اینجا لازم می دانم از دولت خدمتگزار و استاندار نهایت تشکر و قدرشناسی را داشته باشم و همه تلاش خود را در راستای رضایت مردم شریف استان خواهیم کرد تا بتوانیم خادمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت آسفالت راه های روستایی بهمیی از پهنوک تا آب الوان

نهضت آسفالت راه های روستایی بهمیی از پهنوک تا آب الوان