مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 13:402023-06-01سياسي

70 دستگاه تراکتور به مددجویان کمیته امداد در خراسان شمالی واگذار شد


با حضور معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد 70 دستگاه تراکتور به مددجویان استان خراسان شمالی واگذار شد.

- ایسنا/خراسان شمالی با حضور معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد 70 دستگاه تراکتور به مددجویان استان خراسان شمالی واگذار شد.

مرتضی فیروزآبادی در مراسم واگذاری 70 دستگاه تراکتور به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی گفت: یکی از برنامه های کمیته امداد، ارائه ابزار کار به افراد مستعد اشتغال است و واگذاری تراکتور به مددجویان فعال در عرصه کشاورزی در همین راستا انجام می شود.

وی با اشاره به تفاهم نامه کمیته امداد با شرکت تراکتورسازی خاطرنشان کرد: برای هر دستگاه تراکتور 300 میلیون تومان تسهیلات از سوی بانک های عامل پرداخت می شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد با بیان اینکه قیمت نهایی هر دستگاه تراکتور حدود 480 میلیون تومان برآورد شده است، ادامه داد: مابه التفاوت این مبلغ نیز به عنوان سهم آورده مددجو در نظر گرفته شده است.

فیروزآبادی با تشریح اقدامات کمیته امداد در حوزه اشتغال مددجویان تاکید کرد: باید دست به دست هم بدهیم و با ایجاد درآمد باثبات، زمینه خودکفایی و خوداتکایی مددجویان را فراهم کنیم.

گفتنی است؛ طرح مکانیزاسیون_کشاورزی در قالب خرید تراکتور با هدف ایجاد اشتغال پایدار و مولد برای مددجویان کمیته امداد و کمک به ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 دستگاه تراکتور به مددجویان کمیته امداد در خراسان شمالی واگذار شد

70 دستگاه تراکتور به مددجویان کمیته امداد در خراسان شمالی واگذار شد