مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 07:552023-06-17سياسي

تغییرکاربری کتابخانه شهر جدید هشتگرد تکذیب شد


عضو هیأت امنای مسجد ولیعصر(عج) گفت: هیأت امناء مسجد قصد تغییر کاربری و تخلیه کتابخانه شهید ثالث شهر جدید، از این مکان را نداشته و ندارد بلکه ما درصدد تعامل و توسعه فرهنگی و مدیریت پویای مکان مورد نظر هستیم.

- باقر یعقوبی، عضو هیأت امنای مسجد جامع حضرت ولی عصر(عج)، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از ساوجبلاغ با بیان اینکه 25 سال زیر زمین مسجد به صورت رایگان در اختیار این اداره بوده، گفت: طی تفاهم نامه ای که به امضای طرفین رسیده بود در تاریخ 2 دی ماه 1401 قرارداد اداره کتابخانه ها به اتمام رسیده لکن پس از اتمام قرارداد شاهد ادعای مالکیت نسبت به محل مورد نظر از سوی اداره کتابخانه ها هستیم.

یعقوبی اظهار کرد: متأسفانه علیرغم تمام تلاش ها برای رفع مشکل اثبات مالکیت به صورت مسالمت آمیز، اداره کتابخانه ها بر خواسته خود مبنی بر مالکیت اصرار داشته و بدین جهت هیأت امنا مجبور به طرح موضوع در محکمه قضایی شد.

وی افزود: ما به هیچ وجه قصد تغییر کاربری یا آنچه که رییس کتابخانه های عمومی شهرستان ساوجبلاغ در مصاحبه خود عنوان کرده نداریم و شکایت به منظور اثبات مالکیت در مقابل ادعای آنها بوده است.

یعقوبی گفت: دادگاه طی حکم بدوی 5 اردیبهشت سال جاری مالکیت مسجد را قانونی اعلام کرد و اکنون نیز در مرحله درخواست تجدید نظرخواهی از سوی اداره کتابخانه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییرکاربری کتابخانه شهر جدید هشتگرد تکذیب شد

تغییرکاربری کتابخانه شهر جدید هشتگرد تکذیب شد