مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 12:122023-05-28اقتصادي

تخریب 12 فقره تغییر کاربری غیرمجاز در «سامان»


مدیر جهاد کشاورزی سامان از تداوم تخریب تغییر کاربری های غیرمجاز در سطح شهرستان خبر داد و گفت: طی 2 هفته اخیر 12 فقره تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی باغی شناسایی و به موجب قانون تخریب شد.

- اعظم شیخ سامانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از تداوم تخریب تغییر کاربری های غیرمجاز در سطح شهرستان سامان خبر داد و گفت: طی 2 هفته اخیر 12 فقره تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی باغی این شهرستان شناسایی و به موجب قانون تخریب شد و به وضعیت اولیه بازگشت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان افزود: این تغییر کاربری های غیرمجاز در اراضی کشاورزی سامان، چم عالی، صادق آباد، هوره و یاسه چاه قرار داشتند و با قلع و قمع بناهای غیرمجاز احداث شده در آنها نزدیک به یک هزار و 300 مترمربع از زمین های کشاورزی آزادسازی شد.

وی با بیان اینکه تخریب این بناها با حضور نمایندگانی از دادستانی، نیروی انتظامی و امور اراضی استان انجام شد، اضافه کرد: ساختمان، محوطه سازی و کانکس از جمله موارد تغییر غیرمجاز کاربری در اراضی مذکور بوده است.

شیخ سامانی با اشاره به اهمیت حراست و حفظ زمین های کشاورزی، تاکید کرد: هرگونه تغییر کاربری در زمین های کشاورزی باید با مجوز از دستگاه های ذی ربط انجام شود در غیر این صورت در حکم ساخت و ساز غیرمجاز تلقی شده و مطابق قانون باید قلع و قم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب 12 فقره تغییر کاربری غیرمجاز در «سامان»

تخریب 12 فقره تغییر کاربری غیرمجاز در «سامان»