مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 13:102023-06-07بين الملل

پاسخ سفیر واشنگتن به تل آویو: نظر هریس، موضع دولت آمریکاست


سفیر واشنگتن در تل آویو به اظهارات وزیر امورخارجه رژیم صهیونیستی واکنش نشان داده و تصریح کرد: نظرات «کامالا هریس»، موضع دولت آمریکاست و بارها آن را تکرار کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تام نایدز ، سفیر آمریکا در سرزمین های اشغالی، امروز (چهارشنبه، هفتم ژوئن) به اظهارات الی کوهن ، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی علیه کامالا هریس ، معاون رییس جمهور ایالات متحده آمریکا واکنش نشان داد.

براساس گزارش پایگاه اینترنتی شبکه آی 24 ، نایدز خطاب به کوهن گفت: این واقعیت که معاون رییس جمهور در هفتاد و پنجمین سالروز استقلال اسراییل که به میزبانی سفارت این کشور در واشنگتن شرکت کرده، خود گویای ماهیت روابط دو کشور است.

  سفیر واشنگتن در تل آویو ضمن تاکید بر اینکه  هریس حامی سرسخت اسراییل است ، افزود: من به وزیر کوهن احترام می گذارم، اما هریس چیزهایی را گفته است که دولت  آمریکا در هر فرصتی درباره ارزش ها و سیاست های مشترک بین دو کشور می گوید.

معاون رییس جمهور آمریکا روز گذشته (سه شنبه، ششم ژوئن) طی یک سخنرانی در مراسم هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس رژیم جعلی رژیم صهیونیستی که به میزبانی سفارت تل آویو در واشنگتن برگزار می شد، بر اهمیت استقلال قوه قضاییه در سرزمین های اشغالی تاکید کرده بود که واکنش هایی در پی داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ سفیر واشنگتن به تل آویو: نظر هریس، موضع دولت آمریکاست

پاسخ سفیر واشنگتن به تل آویو: نظر هریس، موضع دولت آمریکاست