مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 08:302023-06-10اجتماعي

تلاش راهداران البرزی برای بازگشایی محور کرج- چالوس ادامه دارد


مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای البرز با اشاره به مسدود شدن محور کرج- چالوس به علت وقوع سیل و ریزش سنگ گفت: همه امکانات راهداری استان برای بازگشایی هرچه سریعتر محور به کار گرفته شده است.

- ایسنا/البرز مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای البرز با اشاره به مسدود شدن محور کرج- چالوس به علت وقوع سیل و ریزش سنگ گفت: همه امکانات راهداری استان برای بازگشایی هرچه سریعتر محور به کار گرفته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی زندی فر اظهار کرد: اخیراً شاهد وقوع سیل، ریزش کوه و گل و لای در محور کرج - چالوس بودیم که سبب انسداد این مسیر شد.

وی افزود: از همان ساعات اولیه بارش ها به همراه معاون راهداری در محور کرج- چالوس حضور یافتیم و بلافاصله نیروها، تجهیزات و ماشین آلات راهداری نیز به این محور اعزام شدند تا مسیر مسدود شده بازگشایی شود.

این مسئول با بیان اینکه هفت اکیپ راهداری در قالب 28 نیروی عملیاتی و 22 نیروی پشتیبان سریعا به محور کرج- چالوس اعزام شدند، گفت: از دیروز تاکنون این نیروها بدون وقفه مشغول فعالیت هستند تا مسیر هرچه سریعتر بازگشایی شود.

زندی فر توضیح داد: با تلاش راهداران البرزی و نیروهای امدادرسان تمامی افرادی که در سیل متوقف شدند در راهدارخانه گچسر و مکان های امن دیگر اسکان یافتند و توسط شش دستگاه اتوبوس به کرج منتقل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش راهداران البرزی برای بازگشایی محور کرج- چالوس ادامه دارد

تلاش راهداران البرزی برای بازگشایی محور کرج- چالوس ادامه دارد