مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 18:152023-06-07اقتصادي

اقتصاد ایران، بالاتر از میانگین جهانی


با تداوم خبرهای مثبتی که در روزهای گذشته اقتصاد ایران را در برگرفته، حالا گزارش جدید بانک جهانی نشان می دهد که رشد اقتصاد ایران در سال 2023 بالاتر از میانگین جهانی خواهد بود.

- با تداوم خبرهای مثبتی که در روزهای گذشته اقتصاد ایران را در برگرفته، حالا گزارش جدید بانک جهانی نشان می دهد که رشد اقتصاد ایران در سال 2023 بالاتر از میانگین جهانی خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هرچند اعداد به ثبت رسیده هنوز با اهداف کلان کشور در چارچوب برنامه هفتم توسعه فاصله دارد اما در سالی که تحت تاثیر جنگ روسیه و اوکراین، میانگین رشد جهانی اقتصاد کاهش یافته، اقتصاد ایران بالاتر از میانگین خواهد ایستاد.

چهره روز: اقتصاد ایران طبق اعلام بانک جهانی، صعودی بوده است.

قیمت جهانی طلا امروز (چهارشنبه) افزایش یافت و در حالی که سرمایه گذاران در انتظار تصمیم فدرال رزرو هستند، طلا در بازه محدود معامله می شود.

سقوط روز: قیمت دلار در روزهای گذشته گفت.

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص کاهش ساعت کاری ادارات توضیحاتی ارائه کرد و گفت: پیشنهاد ما به دستگاه های اداری این است که از ساعت 13 بعدازظهر ادارات تعطیل شوند تا مصرف انرژی کاهش یابد.

تامین شده روز: برق صنایع وزیر نیرو گفت: بر اساس برنامه مشترک وزارت نیرو و وزارت صمت، در تابستان امسال در راستای وظایف محول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد ایران، بالاتر از میانگین جهانی

اقتصاد ایران، بالاتر از میانگین جهانی