مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 20:252023-06-21سياسي

وزیر کار: دولت سیزدهم در ایجاد اشتغال صادق الوعد است


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت وعده کرده بود که در سال گذشته یک میلیون فرصت شغلی ایجاد کند که این وعده محقق شد و امسال نیز بنا بر این است که یک میلیون فرصت شغلی جدید ایجاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، سید صولت مرتضوی عصر امروز در بدو ورود به استان چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران گفت: دولت سیزدهم دولت صادق الوعد است و بنا نداریم خلاف این رفتار کنیم و اگر وعده ای هم داده شده تمام تلاش برای محقق شدن آن است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به بازدید از بیمارستان هاجر شهرکرد در سفر قبل به این استان، خاطرنشان کرد: پس از آن با سفر وزیر بهداشت بخش الحاقی این بیمارستان فعال شد.

وی بیان کرد: دولت وعده کرده بود که در سال گذشته یک میلیون فرصت شغلی ایجاد کند که این وعده محقق شد و از مرز یک میلیون گذشت و امسال نیز بنا بر این است که یک میلیون فرصت شغلی جدید ایجاد شود.

مرتضوی تصریح کرد: مردم برای راستی آزمایی می توانند با مراجعه به سامانه رصد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اشتغال ایجاد شده را مشاهده کنند .

وی ادامه داد: همچنین با مشاهده آمار بیمه اجباری، آمار اشتغال در سطح روستا، بخش ها، شهرها و شهرستان های اشتغال ایجاد شده قابل راستی آزمایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کار: دولت سیزدهم در ایجاد اشتغال صادق الوعد است

وزیر کار: دولت سیزدهم در ایجاد اشتغال صادق الوعد است