مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 22:052023-06-18اقتصادي

تکمیل اظهارنامه مالیاتی توسط 55 درصد مودیان گنبدی


مدیر امور مالیاتی گنبدکاووس از تکمیل و تسلیم اظهار نامه مالیاتی عملکرد 1401 از سوی 55 درصد صاحبان مشاغل در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی کاغذلو با اشاره به اینکه این شهرستان حدود 20 هزار مودی مالیاتی دارد، گفت: صاحبان مشاغل می توانند با تکمیل و تسلیم به موقع اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال گذشته خود از مزایا و معافیت های پیش بینی شده قانونی استفاده کنند.

وی افزود: امسال سازمان امور مالیاتی، حساب های تجاری و غیرتجاری را تفکیک کرده و تنها کارکرد حساب های تجاری، دستگاه کارتخوان و کارت به کارت را مشمول تسلیم اظهارنامه یا تبصره 100 کرده است.

کاغذلو با بیان اینکه در بررسی حساب های تجاری مودیان، واریز سود سپرده های بانکی، یارانه، سهام عدالت و جابجایی بین حساب های شخصی مشمول مالیات نمی شود، اضافه کرد: سقف معافیت مالیاتی مربوط به عملکرد سال 1401 صاحبان مشاغل 396 میلیون ریال تعیین شده و درآمدهای بیش از این مبلغ مشمول مالیات است.

مدیر امور مالیاتی گنبدکاووس همچنین از واریز 470 میلیارد ریال اعتبار به حساب شهرداری های گنبدکاووس، اینچه برون و کُرند و نیز دهیاری ها در سال گذشته از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده دریافتی از مودیان این شهرستان خبر داد و گفت: از این مبلغ 200 میلیون ریال سهم شهرداری گنبدکاووس و بقیه سهم 2 شهردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل اظهارنامه مالیاتی توسط 55 درصد مودیان گنبدی

تکمیل اظهارنامه مالیاتی توسط 55 درصد مودیان گنبدی