مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 12:412023-06-01سياسي

زمینه سازی رویداد اردبیل 2023 برای حضور گردشگران خارجی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی پیش ازظهر امروز در نشست با فعالان گردشگری استان اردبیل اظهار کرد: رویداد اردبیل 2023 - پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو- زمینه حضور گردشگران خارجی را در استان اردبیل فراهم می کند و برای پذیرش این گردشگران پیش زمینه هایی لازم است که باید پبش از انجام تبلیغات برای جذب آنان، فراهم شده باشد.

وی افزود: حمایت از احداث هتل های 5 ستاره، برقراری چارت های پروازی و تقویت اقدامات خدماتی برای اسکان و پذیرش گردشگران، از جمله ملزومات و زیرساخت های ضروری برای جذب گردشگران است.

استاندار اردبیل بیان کرد: در راستای پذیرش، اسکان و پذیرایی از گردشگران کشورهای مناطق مختلف، باید بسته هایی متناسب با سلیقه های آنان تهیه و در اختیار بخش های مختلف گردشگری قرار گیرد.

اهمیت شیوه های پذیرایی گردشگری در تبلیغ و جذب بیش تر گردشگران خارجی عاملی ادامه داد: شیوه های پذیرش و پذیرایی از گردشگران، در تبلیغ و جذب بیش تر گردشگران از کشورهای هدف، حائز اهمیت بوده و لازم است بخش های مختلف گردشگری استان اردبیل این مهم را پیگیری و اجرا کنند.

استاندار اردبیل گفت: رفع مشکلات مطرح شده از سوی واحدها و فعالان گردشگری استان اردبیل پیگیری می شود و در این راستا نشست ویژه ای با حضور دستگاه های دخیل در رفع موانع این حوزه به زو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه سازی رویداد اردبیل 2023 برای حضور گردشگران خارجی

زمینه سازی رویداد اردبیل 2023 برای حضور گردشگران خارجی