مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 13:352023-06-18اجتماعي

شناسایی ظرفیت های پنهان فنی وحرفه ای کشور به منظور مولدسازی


معاون بهسازی و توسعه آموزشی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور از شناسایی ظرفیت های پنهان این سازمان خبر داد و گفت: هدف از این طرح استقرار نظام مولدسازی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نوشهر، حسین بابایان در حاشیه بازدید از مرکز فنی وحرف ای شهید دستغیب نوشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان مازندران با توجه به داشتن حدود 20 مرکز ثابت و بیش از هزار 800 آموزشگاه آزاد جز یکی از استان هایی مهم و مطرح در حوزه مهارت آموزی است.

معاون بهسازی و توسعه آموزشی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور به ظرفیت خوب کارگاه ها به ویژه در نیروی انسانی این استان اشاره کرد و گفت: استان مازندران جز مراکز مورد توجه سازمان فنی و حرفه ای کشور است.

وی با بیان اینکه در سال های گذشته کرونا اثرات نامطلوبی بر کشور گذاشت، گفت: یکی از این اثرات نامطلوب در سیستم های آموزشی این مراکز است و این طرح می تواند ضعف و خلع های موجود و همچنین کم تحرکی در سنوات گذشته را رفع کند.

باباییان افزود: در طرح نجم چالش ها و ظرفیت های پنهان در مراکز شناسایی شود.

وی ضمن بیان اینکه سازمان فنی وحرفه ای با شناسایی ظرفیت های پنهان قصد دارد نسبت به مولدسازی اقدام کند، اظهار کرد: به مدت دوهفته دو تیم از شرق و غرب استان مشغول ارزیابی از مراکز هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی ظرفیت های پنهان فنی وحرفه ای کشور به منظور مولدسازی

شناسایی ظرفیت های پنهان فنی وحرفه ای کشور به منظور مولدسازی