مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 07:402023-06-12اجتماعي

آغاز ثبت نام کلاس های تابستانی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان از ثبت نام کلاس های تابستانی خبر داد و گفت: یکم تیرماه آغاز فعالیت کلاس های تابستانی خواهد بود.

- معصومه ابراهیمی هژیر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه ثبت نام کلاس های تابستانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از 15 خرداد شروع و تا پایان این ماه ادامه دارد اظهار کرد: شروع کلاس ها از یکم تیرماه تا 15 شهریور است.

وی از برگزاری کارگاه های تخصصی ویژه کودکان و نوجوانان خبر داد و افزود: این کارگاه ها در رشته های هنری، ادبی، فرهنگی، ورزشی و متنوع تر از هر سال با استقبال بسیار گرم خانواده ها مواجه شده است.

برگزاری 250 کارگاه تخصصی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان یادآور شد: پیش بینی می شود امسال 250 کارگاه تخصصی با شرکت 6 هزار دانش آموز برگزار شود.

وی ادامه داد: امسال به صورت ویژه با اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل ورزش و جوانان به صورت مشترک برای غنی شدن اوقات فراغت دانش آموزان برنامه ریزی و هماهنگی انجام شده است.

ابراهیمی هژیر خاطرنشان کرد: 33 پایگاه اوقات فراغت ثابت و چهار پایگاه اوقات فراغت سیار در استان از سوی کانون پرورش فکری برای کلاس های تابستانی برنامه ریزی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام کلاس های تابستانی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان

آغاز ثبت نام کلاس های تابستانی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان