مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 13:502023-06-02سياسي

انتقاد امام جمعه موقت از قطعی آب و خاموشی معابر گچساران


برخی نقاط شهرمان با قطعی آب مواجه است که مسئولین آبفا توجه داشته باشند و این مشکلات را هرچه سریع تر مرتفع کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران حجت الاسلام علیرضا صفایی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته گفت: یاد و خاطره حضرت امام (ره) را گرامی می داریم و به روح بلند و ملکوتی بنیان گذار انقلاب اسلامی و همه شهیدان راه انقلاب اسلامی درود و صلوات می فرستیم.

یکشنبه چهاردهم خرداد سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) و همچنین انتخاب امام خامنه ای به رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط مجلس خبرگان رهبری است.

وی افزود: حقیقتاً درباره شخصیت معنوی حضرت امام هرچه بگوییم، کم گفته ایم و در یک جمله امام راحل راهی را مقابل پای ملت بزرگ ایران، مسلمانان و آزادی خواهان قرار دادند که راه خداوند و ائمه اطهار علیهم السلام بود.

حضرت امام (ره) راه مقابله با استکبار جهانی را به بشریت آموخت و نشان دادند انسان آزاده تازنده است نباید زیر بار ظلم و ستم برود.

حجت الاسلام صفایی تصریح کرد: حضرت امام در مقابل دشمنان اسلام و قرآن ایستادند و امام (ره) چنین راه ارزشمندی در مقابل بشریت گشودند، دوشنبه سالروز قیام خونین 15 خرداد در سال 1342 هجری شمسی است و اما این مردم عزیز و شریف امام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد امام جمعه موقت از قطعی آب و خاموشی معابر گچساران

انتقاد امام جمعه موقت از قطعی آب و خاموشی معابر گچساران