مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 09:052023-06-11سياسي

احیای صنایع راکد و نیمه تمام از اولویت ها در استان بوشهر است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: احیای صنایع راکد و نیمه تمام از اولویت ها در استان بوشهر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی باستین شنبه شب در نشست با مسئولان قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام نقش این نهاد در رفع محرومیت مهم دانست و اظهار داشت: قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام طرح های ارزشمند و با اهمیتی در نقاط محروم استان بوشهر اجرایی کرده و آغاز طرح های محرومیت زدایی در زمینه آبرسانی، ساخت زیرساخت ها، فضای آموزشی و درمانی در روستاهای کم برخوردار قابل تقدیر است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر تکمیل زنجیره ارزش محصولات رقابتی در استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: تکمیل زنجیره ارزش محصولات رقابتی و مزیتی استان بوشهر از جمله ماهی و میگو پرورشی، گوجه فرنگی، خرما، صنایع دستی و صنایع پایین دستی پتروشیمی در دستور کار قرار گرفته است.

وی از احیای صنایع راکد و نیمه تمام در استان خبر داد و افزود: امسال احیا و راه اندازی طرح های تولیدی و صنعتی با پیشرفت بین 50 تا 90 درصد در دستور کار قرار گرفته در هفته دولت و دهه فجر بخشی از این طرح ها وارد مدار بهره برداری می شود.

افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی باستین اضافه کرد: 223 طرح هر کدام بالای 10 نفر اشتغال زایی دارند که با 7 هزار میلیارد تومان تسهیلات و حما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای صنایع راکد و نیمه تمام از اولویت ها در استان بوشهر است

احیای صنایع راکد و نیمه تمام از اولویت ها در استان بوشهر است