مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 07:502023-06-13اجتماعي

درخشش دانش آموزان قرآنی بهمیی با 24 عنوان استانی+اسامی و رتبه


رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمیی از کسب 24 رتبه برتر در مرحله استانی در مسابقات قرآن و عترت توسط دانش آموزان این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی؛ رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمیی از کسب 24 رتبه برتر در مرحله استانی در مسابقات قرآن و عترت توسط دانش آموزان این شهرستان خبر داد و گفت: این مسابقات با هدف انس و ترویج فرهنگ قرآن و نماز در بین دانش آموزان در مرحله استانی برگزار شده و نفرات منتخب آن به مسابقات کشوری راه یافتند.

مسعود فرحبخش ضمن تقدیر از زحمات خانواده های دانش آموزان، مدیران ، معاونین و مربیان پرورشی مدارس، مدیریت و اساتید دارلقران امام رضا (ع) آموزش وپرورش در فراهم آوردن زمینه حضور حداکثری دانش آموزان، گفت: فراهم کردن بستر حضور دانش آموزان، در جشنواره بزرگ قرآن، عترت و نماز راهی جذاب و ملموس برای گرایش دانش آموزان به معنویات و موضوعات دینی است.

این مقام مسئول افزود: بیش از 200 دانش آموز در مسابقات منطقه به صورت حضوری به رقابت پرداختند که از 50 نفر از دانش آموزانی که در مسابقات استان شرکت کردند، 24 نفر از آنان حائز رتبه استانی شده و 14 نفر نیز به مسابقات کشوری راه یافتند.

فرحبخش تأکید کرد: برگزاری مسابقات قرآنی راهی مهم برای ترویج انس با قرآن و کتب دینی در بین خانواده ها و دانش آموزان است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش دانش آموزان قرآنی بهمیی با 24 عنوان استانی+اسامی و رتبه

درخشش دانش آموزان قرآنی بهمیی با 24 عنوان استانی+اسامی و رتبه