مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 09:562023-06-12اجتماعي

اختلال در ترددهای دریایی خلیج فارس و دریای عمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، کیانوش عارفی معاون هواشناسی هرمزگان صبح امروز به رسانه ها گفت: امروز آسمان استان صاف تا کمی ابری است و در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات استان، رشد ابر و رگبار پراکنده باران و رعد و برق پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه احتمال سیلابی شدن موقت رودخانه های فصلی در منطقه بشاگرد وجود دارد، تصریح کرد: در جزایر خلیج فارس و مناطق ساحلی استان غبار محلی و مه صبحگاهی همراه با کاهش موقتی دید افقی و در ساعات بعد از ظهر افزایش سرعت باد پیش بینی می شود.

معاون هواشناسی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: ضمن متلاطم بودن دریای عمان با بادهای جنوب شرقی، از ساعات ظهر در خلیج فارس و تنگه هرمز احتمال افزایش سرعت باد جنوب غربی وجود دارد.

 از بعد از ظهر فردا سه شنبه 23 خرداد تا پایان هفته جاری دریا بویژه در خلیج فارس و تنگه هرمز با وزش بادهای نسبتاً شدید جنوب غربی - شمال غربی مواج می شود و احتمال اختلال در رفت و آمدهای دریایی در جزایر غربی استان دور از انتظار نیست.

وی با اشاره به اینکه طوفان حاره ای تاثیر مستقیمی در محدوده سواحل استان ندارد، اما حرکت آن به عرض های بالا باعث مواج شدن آب های دریای عمان می شود، عنوان کرد: از رفت و آمد کشتی های تجاری به مقاصد فراساحلی شرق دریای عمان خودداری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلال در ترددهای دریایی خلیج فارس و دریای عمان

اختلال در ترددهای دریایی خلیج فارس و دریای عمان