مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 11:002023-05-28سياسي

وحیدی: جمهوری اسلامی اجازه تعدی به مرزهای کشورمان را به هیچ کسی نمی دهد


نماینده بجنورد با اشاره به درگیری روز گذشته در مرز ایران و افغانستان تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران اجازه تعدی به هیچ کسی در مرزهای خود به ویژه مرزهای شرقی را نمی دهد.

- نماینده بجنورد با اشاره به درگیری روز گذشته در مرز ایران و افغانستان تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران اجازه تعدی به هیچ کسی در مرزهای خود به ویژه مرزهای شرقی را نمی دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد وحیدی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در اخطاری با استناد به اصل 84 قانون اساسی گفت: روز گذشته اتفاقی در مرز کشور ما با افغانستان رخ داد که باعث شهادت دو نفر از عزیزانمان از جمله شهید محمد مهدی احمدی سرباز مدافع وطن و از هم استانی های ما شد.

وی خطاب به قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با توجه به دستور رییس مجلس در کمیسیون امنیت ملی و رویکردهای موجود در سطح کشور باید تدابیر ویژه و پاسخ قاطعی اتخاذ شود.

ما در مرزهای جمهوری اسلامی ایران به ویژه مرزهای شرقی کشور اجازه تعدی به هیچ کسی را نمی دهیم.

این عضو مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی ادامه داد: برخی شاید در حوزه سرزمینی احساس کردند که می توانند به خود اجازه داده از مهر و عطوفت جمهوری اسلامی ایران سوء استفاده کرده و به مرزهای ایران تعدی و به سربازان و مدافعان حمله کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحیدی: جمهوری اسلامی اجازه تعدی به مرزهای کشورمان را به هیچ کسی نمی دهد

وحیدی: جمهوری اسلامی اجازه تعدی به مرزهای کشورمان را به هیچ کسی نمی دهد