مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 12:302023-06-04اقتصادي

واردات تخم مرغ نطفه دار/ پیش بینی تولید 125 میلیون جوجه


حدود دو میلیون تخم مرغ نطفه دار از ترکیه وارد و خوابانده شده که در مقابل تولید داخل یعنی 165 میلیون و 600 هزار تخم مرغ نطفه دار عدد زیادی نیست.

- دبیر انجمن جوجه یکروزه کشور گفت: حدود دو میلیون تخم مرغ نطفه دار از ترکیه وارد و خوابانده شده که در مقابل تولید داخل یعنی 165 میلیون و 600 هزار تخم مرغ نطفه دار عدد زیادی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اخیرا نامه ای از سرپرست مدیریت طیور سازمان جهاد کشاورزی یکی از استان های کشور به کارخانجات جوجه کشی همان استان منتشر و در آن اعلام شد با توجه به تصمیم در خصوص واردات تخم مرغ نطفه دار گوشتی خواهشمند است دستور فرمایید در خصوص ظرفیت خالی آن کارخانه جهت هچ تخم مرغ نطفه دار اشاره شده، اطلاعات درخواستی جهت اقدامات بعدی به مدیریت ارسال شود.

بر این اساس به نظر می رسد که واردات تخم مرغ نطفه دار آغاز شده است.

البته چندی پیش دبیر انجمن جوجه یکروزه به ایسنا اعلام کرد که به میزان کافی جوجه در کشور تولید شده است و مابقی نیز در صورت نیاز از محل واردات تامین می شود.

صدیق پور همچنین اعلام کرد که در حال حاضر حدود دو میلیون تخم مرغ نطفه دار از ترکیه وارد و خوابانده شده که در مقابل تولید داخل یعنی 165میلیون و 600 هزارتخم مرغ نطفه دار عدد زیادی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات تخم مرغ نطفه دار/ پیش بینی تولید 125 میلیون جوجه

واردات تخم مرغ نطفه دار/ پیش بینی تولید 125 میلیون جوجه