مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 15:102023-06-10سياسي

آمادگی خیران برای راه اندازی بخش IVF در بیمارستان گلپایگان


نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: در بیمارستان گلپایگان نیازمند یک اتاق عمل مجهز و یک جراح مغز و اعصاب هستیم، همچنین بخش شیمی درمانی باید در بیمارستان امام حسین(ع) گلپایگان راه اندازی شود و حتی خیرین آمادگی راه اندازی بخش .

- ایسنا/اصفهان نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: در بیمارستان گلپایگان نیازمند یک اتاق عمل مجهز و یک جراح مغز و اعصاب هستیم، همچنین بخش شیمی درمانی باید در بیمارستان امام حسین(ع) گلپایگان راه اندازی شود و حتی خیرین آمادگی راه اندازی بخش IVF (ژنتیک و درمان ناباروری) را در این بیمارستان دارند.

سید مسعود خاتمی، امروز(شنبه، 20 خرداد) در اولین جلسه هیئت امنای خیران سلامت شهرستان گلپایگان، اظهار کرد: در ساخت و تجهیز بسیاری از مراکز درمانی در شهرستان های سطح کشور خیران به میدان آمدند، این موضوع فقط مربوط به ایران نیست و در همه جای دنیا این اتفاق رخ می دهد.

خیلی از متخصصان پزشکی عالی رتبه در کشور، گلپایگانی هستند و باید مرکز و امکانات رفاهی مناسبی برای آنها فراهم باشد تا به همشهریان خود خدمت کنند.

وی ادامه داد: باید با کمک خیران به تجهیز و تکمیل بیمارستان امام حسین(ع) گلپایگان کمک کنیم، البته می بینیم که خیران هستند، اما در مسیر خود قرار نگرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی خیران برای راه اندازی بخش IVF در بیمارستان گلپایگان

آمادگی خیران برای راه اندازی بخش IVF در بیمارستان گلپایگان