مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 09:552023-06-21بين الملل

تکذیب خبر درخواست الجزایر از سفیر امارات برای ترک خاک این کشور


در حالی که وزارت امور خارجه الجزایر درخواست این وزارتخانه از سفیر امارات برای خروج از خاک الجزایر را قاطعانه رد کرد؛ منابع محلی از برکناری وزیر ارتباطات الجزایر از سمت خود خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رییس جمهور الجزایر وزیر ارتباطات این کشور را برکنار و دبیرکل این وزارتخانه را به عنوان سرپرست آن تعیین کرد.

ریاست جمهوری الجزایر در بیانیه ای که سه شنبه شب منتشر شد، اعلام کرد عبدالمجید تبون ، محمد بوسلیمانی وزیر ارتباطات را برکنار کرده است.

در این بیانیه که به طور غیرمعمول حوالی نیمه شب منتشر شد، آمده است: رییس جمهور عبدالمجید تبون، پس از مشورت با نخست وزیر، به وظایف محمد بوسلیمانی به عنوان وزیر ارتباطات پایان داد و دبیرکل این وزارتخانه را به عنوان سرپرست برای اداره امور آن تعیین کرد.

اگرچه ریاست جمهوری الجزایر جزییاتی درباره دلیل این تصمیم ارائه نکرد، اما فعالان شبکه های اجتماعی آن را به انتشار خبر اخراج سفیر امارات از الجزایر مرتبط دانستند که بعداً از سوی مقامات این کشور تکذیب شد.

این خبر در حالی است که وزارت امور خارجه الجزایر در بیانیه ای که خبرگزاری رسمی این کشور منتشر کرد، درخواست این وزارتخانه از سفیر امارات برای خروج از الجزایر را قاطعانه رد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب خبر درخواست الجزایر از سفیر امارات برای ترک خاک این کشور

تکذیب خبر درخواست الجزایر از سفیر امارات برای ترک خاک این کشور