مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 14:452023-06-20پزشكي

هزینه های دانشگاه از درآمدهای آن بالاتر است


رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان به دلیل هزینه زیاد و درآمد کم با مشکلات مالی در دانشگاه مواجه هستیم، یکی از علت های این امر تأخیر در دریافت مطالبات بیمه ای است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهرام دلفان امروز سه شنبه در نشست با اعضای هیئت عملی پردیس دانشگاهی گلدشت خرم آباد، اظهار داشت: نشست و هم اندیشی با اعضای هیئت علمی از خواست ها و برنامه های کاری بنده در دانشگاه است.

وی گفت: به دلیل هزینه زیاد و درآمد کم با مشکلات مالی در دانشگاه مواجه هستیم به طوری که ماهیانه 70 میلیارد درآمد و 90 میلیارد هزینه داریم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، افزود: در دانشگاه باید هزینه های غیر ضروری را کم و درآمدها را بالا ببریم، با استفاده از طرح مولد سازی، تجاری سازی فضاهای که قابلیت دارند و پذیرش دانشجوی خارجی می توان اقدام به افزایش در آمد دانشگاه کرد.

دلفان، بیان داشت: پایین بودن و ارزان بودن تعرفه های بهداشتی و درمانی و تأخیر در دریافت مطالبات بیمه ای از عوامل مشکلات مالی در دانشگاه ها است.

وی افزود: در دانشگاه به طور متوسط هر 10 روز یک پروژه افتتاح شده و در کل 105 پروژه با 188 هزار متر مربع زیر بنا در حال ساخت داریم و تاکنون 60 پروژه بهداشتی و درمانی افتتاح و به بهره برداری رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه های دانشگاه از درآمدهای آن بالاتر است

هزینه های دانشگاه از درآمدهای آن بالاتر است